Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015

Η ταυτότητα του Βίος Coop με βάση τα προϊόντα του

H ταυτότητα του συνεταιριστικού μη κερδοσκοπικού παντοπωλείου "Βίος Coop" με βάση τα προϊόντα του, αποτυπώνεται με την εξέταση του «καλαθιού των 100 βασικών προϊόντων», το οποίο περιλαμβάνει τις σημαντικότερες και συχνότερες αγορές προϊόντων για ένα νοικοκυριό (το καλάθι προφανώς είναι δυναμικό και έχει εποχικά χαρακτηριστικά).

Έτσι, ενώ στο ξεκίνημα του καταστήματος (2013) το 84 % των προϊόντων του καλαθιού ήταν προϊόντα με απευθείας διάθεση στο “Βίος” (χωρίς μεσάζοντες και χονδρέμπορους), σήμερα (2015) έφθασε το 95% να είναι προϊόντα χωρίς μεσάζοντες, ποσοστό που αυξάνεται συνεχώς.

Από αυτά:
- 37% είναι προϊόντα συνεταιρισμών: 28% ελληνικών συνεταιρισμών και 9% συνεταιρισμών διεθνούς αλληλεγγύης και δίκαιου εμπορίου (πχ συνεταιρισμοί των Ζαπατίστας - Μεξικό, Κίνημα των Αγροτών Χωρίς Γη - Βραζιλία, Libero Mondo - Ιταλία κλπ)
- 21% μεμονωμένων παραγωγών και ομάδων παραγωγών (κυρίως τοπικών)
- 37% ελληνικών ποιοτικών παραγωγικών μονάδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου